lista będzie



- Słyszałam, że ostatnio rozmawiałaś z Kaśką. Co tam u niej?
- Nie wiem.
- Jak to nie wiesz?
- Nie zrozumiałam nic z tego co do mnie mówiła pomiędzy podawaniem klocków, gaworzeniem i przekazywaniem dziecku telefonu.



Miałam się zabrać do pracy. W piątek. Ciężkiej, katorżniczej pracy po pracy, po pracy i jak każda prawdziwy pracoholik zaczęłam od odpalenia twarzoksiążki. Uznałam, że zerknę na chwilę co tam u Was słychać i zamknę się przed światem na cały weekend.

Dawno mnie tam nie było... Raptem szok, niedowierzanie, konsternacja i łazanki! Niczego się nie dowiedziałam! Inaczej. Niczego ważnego się nie dowiedziałam.

Mój feed wygląda... no właśnie... Cholera nawet nie mogę się zdecydować jak dokładnie wygląda! Trochę przypomina hybrydę Page'y: pieluszki Pampers + karma dla kotów (marka dowolna) + świadkowie Jehowy. W dodatku wszystko na porządnym narkotykowym haju.

Szanowne świeżo upieczone Matki i Właściciele kotów,

No bez przesady! Ja wiem, że jedno i drugie jest słodkie. Milusie. Kochaniutkie. Maleńkie. O! Jakie uśmiechnięte! Wy to tak na poważnie, czy jakieś dwie równoległe kampanie społeczne poszły w socialu i coś mnie omija?

'Tylko, żeby nie było' dziś umoralniać nie będę. Uprzątnęłam badziew. Nie obserwuję. Zanotowałam w głowie kogo omijać szerokim łukiem i poszłam dalej.

Tak tylko małą listę tutaj zostawię, bo może jesteście nieświadomi jak to wygląda okiem postronnych obserwatorów.


Od dziś już wiem, że Twoje DZIECKO i Twój KOT:

1. robi poprawną kupę
2. je tak, że się brudzi
3. sika
4. patrzy
5. uśmiecha się
6. załatwia się do toalety
7. stoi
8. leży
9. babrze się w piasku
10. siedzi w wodzie
11. jest przy drzewie
12. śpi
13. no i jeszcze raz stoi (oczywiście)
14. robi cudowną minę jak stoi
15. patrzy jak jesz
16. ziewa
17. leży na ziemi
18. leży na dywanie
19. leży na łóżku
20. leży na łóżku jak czytasz książkę
21. leży na łóżku, gdy oglądasz telewizję
22. i znowu usiadło!
23. pije wodę 
24. siedzi na stole
25. siedzi na kanapie
26. siedzi na krześle
27. siedzi w samochodzie
28. siedzi na tarasie
29. siedzi na trawie
30. patrzy przez okno
31. patrzy na telefon
32. patrzy w telewizor
33. patrzy na komputer
34. o! zamknęło oczy!
35. a nie! patrzy na rękę/łapę
36. liże się
37. było u lekarza
38. było na spacerze
39. było w domu
40. było na podwórku


Dobrze, że istnieją zdjęcia profilowe, bo przynajmniej wiem jak wyglądacie. No i sekcja informacje też jest bezcenna.
Tyle. Dziękuję za uwagę. Bez odbioru.


Ach! I oburzonych to tu, tu, tu <--- zapraszam bardzo serdecznie!

0 komentarze: