łódźki haul...

...czyli o czym rozmawiają autochtoni.
.

Łodzi! Czoła dzisiaj chylę. Peany piszę. Jaram się niemiłosiernie! Fajna jesteś, wiesz?

#poMęsku
- Naprawdę uważacie, że jestem aż taki płytki?
- Nie, uważamy, że ona jest aż taka gruba.
#loveStory
- Zachowujesz się jakby to była moja wina.
- A nie jest?!
- Szczerze mówiąc liczyłem, że się nią podzielimy.
 #oMaturzystach
Wyglądali jak uchodźcy z kraju, w którym promowano technologię audio, niepraktyczne obuwie i transport osobisty.
#gimbazaInfo
Wiesz, że najtańsza ekstasy jest w Polsce (1,7$), a najtańsza marihuana w Indiach (0,8$).
#studenci
Gadane masz jak sprzedawca rumuńskich prostytutek i boisz się zagadnień?
Na ustnym?

#problemyPierwszegoŚwiata
Muszę sobie zafundować wsuwki do włosów.

#girlfriendOnThePhone
Kochanie! Nie krzycz, proszę. Naprawdę nie trzeba zmywać naczyń po każdym posiłku, jeżeli jeszcze w szafkach są czyste, a w dodatku w zlewie jest wystarczająca ilość miejsca, żeby się odlać.
#nauczyłamSię
42% osób dokonało zakupu pod wpływem reklamy internetowej.
#rozmowyTelefoniczne
Zajebiście <kurwa>! Miłość z podstawówki! Urodzisz mu dziecko i zamieszkasz w Tybecie!
#parkStyle
- To co napijemy się?
-Ale polej na drugą nóżkę. No polej jeszcze!
-Ale to już na trzecią nóżkę będzie...
-Eee, Ty masz takie długie te nogi, że jakby na długą!
#czytajKsiążkiPrzezTelefon
- Nikitos! Nikitos!!!
- Co?!
- Teraz ty dowodzisz?
- Tak!
- To wydawaj rozkazy!
- Jakich Ci jeszcze trzeba rozkazów?! Bij sukinsynów!
#monologi
Nigdy nie sądziłem,że można się czuć pogardzanym przez drzewo.
#womenTalk
Znasz facetów. Oni nie potrafią mówić "myliłem się", oni przysyłają kwiaty.
#myFavorite
- Kochanie, mamy trochę oszczędności. Może byśmy zainwestowali w jakieś akcje, obligacje?
- Aha, i?
- No może byś się tam kogoś w pracy zapytał w co zainwestować?
- A co Ty myślisz, że ja maklerów giełdowych do kładzenia polbruku zatrudniam?!

#kobiety
- To ja będę grać... (niestety tramwaj zagłuszył nazwę instrumentu).
- Nie sądzę.
- Ale przecież spałam z większą ilością muzyków niż Ty!
- Kochanie, talentem nie zarazisz się tak jak HIV.
#miałPrawdziwą!
To mogę już założyć tę obrożę, bo czuję się nieswojo?

#akademicko
A ten Krzysiek to student, więc pije codziennie.
#offPiotrkowska
- Schudłaś?
- Nie, to Ty przytyłeś.
- Patrz, jak się człowiekowi perspektywa zmienia, to od razu jesteś ładniejsza.


#dramaty
Nie do wiary!!! Właśnie zaprosiłam na swoje urodziny swojego byłego. Nie! Nie będzie dobrze! Zaprosiłam go z jego nową dziewczyną! Kosmos mnie nienawidzi! Nie wystarczy, że się starzeję?!

0 komentarze: